Mar 4, 2011

ORANG BERGUNA

Assalamualikum..... ha ni, aku nak cito skit tentang orang utara yg bernamo Anwar Haidi.. kalau hang kona dio, dio orang yang saya panggil ORANG YANG BERGUNA...
Dipanggil demikian kerana video yang bagi berguno... aku cakap orang utara sebab kampung aku kat kanga'... lawat la skali-skala, asyik dok kat banda' jo.. mai jap.. haha...


kembali ke alam realiti, ini die video Anwar Haidi yang aku maksud kan...

sronok dan klako... haha...
ini hanya salah satu video yang die buat.. ada banyak lagi... kebanyakkan video pasal zaman moden sekarang.. haha... termasuk aku la.. tapi ape yang kemukakan sgat betol... haha, betoi la ape yang die ckap... Tapi org laen x nok dengo cakap... siap kutuk orang yang nak cubo menaikkan nme MALAYSIA... takkah ape yang die buat nie mnde yang benor?? jika hang sume tengok kat youtube, ada komen yang x patut diberi ish2...

Org melayu nie berat betoi mulut die nak nyanyi lagu NEGARKU, lagu kebangsaan kita..nyanyi je la, bkan nya sush pon.. tapi agknye org yang x nak nyanyi tu kan, penat sgat ckap mnde x betoi kot....
tu yang mulut jadi busuk tu.. haha... x de lah...
kite org melayu keno jaga maruah dan adat yang ada... jgan bio melayu ketinggalan!! hidup melayu

MALAYSIA BOLEH!!
   (nie najib, hansom kan?? haha, perdana menteri tercinta..)(skali-skala nak market PM kiter bkannye slalu) INGAT...

TUNGGU sebentar... ini lah muka insan yang tunjukkan video kpd aku.. renungkanlah..
                                                        (SITI AISYAH BINTI JAMIL)

2 comments:

Music to my ears