Dec 20, 2010

Friends...can't live without them..

Teman...
aku nak kalian semua tahu,
aku seronok kawan dengan kalian...

Teman...
kadangkala aku tak suka dengan perangai kalian,
tetapi bagi aku, kalian tetap kawan aku,
kawan sejati aku.


Teman...
aku nak kalian tahu bahawa aku tak pernah sesekali pun benci kalian,
kalau ada, mungkin kesalahanku sendiri,
kerana aku adalah insan yang khilaf,
kerana diriku bukanlah insan yang sempurna.



Teman...
andai satu saat nanti,
kalian tidak anggap diriku sahabat,
terima kasih aku ucapkan.



Teman...
Terima kasih kerana,
pernah memberi sedikit ruang,
untuk bersahabat dengan kalian.



Teman...
seikhlas hatiku ucapkan kepada kalian.



maaf jikaku ada pernah membuat kesalahan,
kepada kalian.
sesungguhnya, aku hanya seorang hamba Allah yang lemah lagi berdosa..




Aku harap,
kalian tetap menerimaku sebagai kawan.. :D

1 comment:

Music to my ears