Apr 16, 2011

KENAPA??

assalamualaikum kepada pembaca.. skunk masih awal.. tapi tergerak ati aku nak update blog nie.. hmm.. aku ada citer...

aku nak citer skit pasal perkataan 'kenapa'..

KENAAAPAAAAAA?????????
inilah perkataan yang aku slalu cakap kat diri aku sendiri.. bnde yang slalu aku ckap.. setiap masa.. setiap hari, setiap minggu, setiap tahun, setiap saat, setiapsetiapsetiapsetiap...(x kan habeh la mcm ne)..

This proves to evryone that i am som1 who makes a lot of mistakes.. aku slalu membuat kesalahn.. tapi 'kenapa tuh x kan ubah ape2.. Wahai Nasran, hamba Allah yang lemah lagi kerdil di muka bumi ini... x guna la kau berkata2 bnde yang x mmbawa apa2 faedah kepada dirimu..(ceh jiwang)...

BANGKITLAH WAHAI SEKALIAN MANUSIA YANG MEMBUAT DOSADAN KESALAHAN DI MUKA BUMI ALLAH DAN SEGERALAH ANDA SUPAYA BERTAUBAT DAN MEMINTA AMPUN DARI TUHAN MU YANG MAHA PENGAMPUN...(ayat ni ayat reka sniri)..

inilah kata2 yang slalu aku dgar dalam hati.. kata2 yang menaikkan smagt aku...
tapi perkataan tuh slalu terucap di mulut ku.. adooyai!

tulah citernyee... saja nak luahkan perasaan.. best la blog nie.. sik baek x ramai yang baca.. HAHA:P

No comments:

Post a Comment

Music to my ears